JYSK Strömstad - Strömstad
Adress: Prästängsvägen 2, 452 33 Strömstad, Sverige.
Telefon:770457457.
Webbplats: jysk.se
Specialiteter: Möbelaffär, Sängbutik, Sänglinnesaffär, Trädgårdsmöbler.
Andra intressanta uppgifter: Bankkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort.
Recensioner: Det här företaget har 45 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.6/5.
📌 Plats för JYSK Strömstad
JYSK Strömstad - En övergripande överblick
Detta innehåll ger en övergripande överblick av JYSK Strömstad, som är belägen på Prästängsvägen 2 i Strömstad, Sverige. Här får du veta allt du behöver om butiken så att du kan göra den mest av de erbjudanden de har.
Adress och Kontaktuppgifter
JYSK Strömstad kan hittas lätt på Prästängsvägen 2 i Strömstad. För den som är ute efter att besöka butiken kan de även använda följande kontaktuppgifter:
Adress:
Prästängsvägen 2, 452 33 Strömstad, Sverige.
Telefon:
Webbplats:
Specialiteter och erbjudanden
JYSK Strömstad erbjuder en rad olika produkter och tjänster. De har en stor utbud av möbler, sängar, sänglinne och även trädgårdsmöbler. Detta gör JYSK Strömstad till den perfekta butiken för den som letar efter allt som rör heminredning och trädgård.
Andra intressanta uppgifter
Besökarna på JYSK Strömstad kan även betala med bankkort, mobilbetalningar med NFC och kreditkort. Detta gör det bekvämt för kunderna att handla utan att behöva oroa sig för betalningen.
Recensioner och Genomsnittlig åsikt
JYSK Strömstad har fått en genomsnittlig åsikt på 3.6/5 baserat på 45 recensioner på Google My Business. Detta visar att kunderna är nöjda med produkterna och servicen men det finns också utrymme för förbättringar.
Många kunder har berättat om hjälpsam personal och bra råd, men samtidigt kan butiken vara trång och inte så passande för dem som har rullator. Det är viktigt för butiken att ta hänsyn till dessa kritiska kommentarer och arbeta för att förbättra utrymmet och tillgängligheten för alla kunder, inklusive dem som har rullator.
Det är också viktigt att notera att personalen kan ha en stor inverkan på kundupplevelsen. En medarbetare, Alexander Lind, har exempelvis fått beröm för sin hjälpsamma hjälp och råd. Detta kan uppmuntra andra medarbetare att följa exemplet och ge den bästa service möjligt till alla kunder.