Stiltje - Stockholm

Adress: Brahegatan 32, 114 37 Stockholm, Sverige.
Telefon:737621616.
Webbplats: stiltje.se
Specialiteter: Heminredningsbutik.
Andra intressanta uppgifter: Hemkörning, Leverans samma dag, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC.
Recensioner: Det här företaget har 13 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 2.6/5.

📌 Plats för Stiltje

Stiltje Brahegatan 32, 114 37 Stockholm, Sverige

⏰ Öppettider för Stiltje

  • Måndag: Stängt
  • Tisdag: 11–18
  • Onsdag: 12–18
  • Torsdag: 12–18
  • Fredag: 11–18
  • Lördag: 11–14
  • Söndag: Stängt

Stiltje är en heminredningsbutik med en varierad utbud av produkter som rättar, renoverar och förvandlar dina rum till en mer funktionell och vacker plats.

Adress, Telefon och Webbplats

Brahegatan 32, 114 37 Stockholm, Sverige.

Telefon: 737 621 616.

Webbplats: stiltje.se.

Specialiteter

Specialiteter: Heminredningsbutik.

Andra intressanta uppgifter

Hemkörning, Leverans samma dag, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC.

Recensioner

Det här företaget har 13 recensioner på Google My Business.

Genomsnittlig åsikt

Genomsnittlig åsikt: 2.6/5.

Om Stiltje

Stiltje är en heminredningsbutik som erbjuder en bredd av produkter och tjänster för att hjälpa kunderna att skapa en mer funktionell och vacker hemmiljö.

Därutöver erbjuder de hemkörning, leverans samma dag, kreditkort och mobilbetalningar med NFC för att göra köpning enklare och bekvämare.

Stiltje har en stark fokus på att tillhandahålla högkvalitetsprodukter och service som möter kundernas behov och förväntningar.

Med en varierad utbud av produkter och en stark service kan Stiltje hjälpa kunderna att skapa en mer funktionell och vacker hemmiljö som passar deras individuella behov.

Produkter och tjänster

Stiltje erbjuder en bredd av produkter som inkluderar:

  • Heminredningstillbehör
  • Renoveringsprodukter
  • Köksutrustning
  • Lyso- och fönsterprodukter

Referenser

För fler information om Stiltje, besök deras Webbplats eller kontakta dem direkt på telefon eller via e-post.

👍 Recensioner av Stiltje

Stiltje - Stockholm
Jo
2/5

Skulle gett 1 stjärna, men får två för tillfälliga positiva ögonblick & fina produkter i showroom. Tyvärr så känns man besvärande för både personalen i Stocholm och försäljningen Moell som ligger i Skåne. De är båda ofta ganska syrliga i sina svar och kan ge extremt dumma kommentarer. Jag förstår inte hur man kan driva företag med den typ av kundbemötande som de har. De borde anställa någon som kan få kunderna att känna sig välkomna och inte skrämma bort dem. Jag hade tänkt att beställa fler produkter, men valde en annan leverantör till mina fortsatta val då jag inte kände mig som en välkommen kund hos dem. Tilläggas kan att kalkstenen jag fick hade fula oranga fläckar, men det tillhör naturmaterialet - fick jag höra av dem… Jag frågade var stenen kom ifrån, men det var en hemlighet. Innan köp hade jag hört både Frankrike, Portugal & Italien- för samma typ av kalksten. Kanske köper de in från olika ställen?! Borde dock inte vara hemligt.

Stiltje - Stockholm
Therese T.
5/5

Handlade i butiken i Sthlm, bra service och så fina produkter. De ordnade med snabb leverans så vi skulle hinna få produkterna innan de stängde för semester. Rekommenderar starkt!

Stiltje - Stockholm
Mikael S.
1/5

KÖP EJ FRÅN STILTJE - DÅLIGA KUNDVILLKOR Helt katastrof dålig kvalitet och kundservice upplevelse! De vill inte ens returnera sina marmor plattor när kvaliteten är så pass dålig att den inte går att använda. Jag bad snällt om att returnera och istället får jag veta att jag är felet. Så här fortsätter de svara "Vill ni returnera så sänder vi fraktsedlar men ni måste stå för både frakten till er och från er ( 2980 kr ) som vi drar av den summan som vi återbetalar när sändningen är i gott skick hos oss." Den var ju inte ens i gott skick när det kom till mig....

Stiltje - Stockholm
Cecilia
1/5

Fruktansvärt dålig service i butiken i Stockholm. Produkterna är fantastiska men kommer aldrig handla av ett bolag med ett så pass dåligt bemötande. Sämsta jag upplevt!

Stiltje - Stockholm
Minna K.
1/5

Upplevelse: Helt galet dålig service, knappt att försäljaren i Sthlm ville sälja till mig. I telefon i Simrishamn( jätte dåligt bemötande, som att jag bara besvära dem, inget service minded alls. ) Sen tillkom det 500kr (10% av priset) i frakt som försöljaren inte meddela om vid köp. Man var också tvungen att betala innan de skicka varan så man var tvungen att ligga ute med pengar utan varor. Sen får man ett sms från DHL som bara levererar varor mellan kl 12-15 vardagar( som för oss innebär att man ska ta ledigt en halv dag) Det blir en väldigt dyr frakt. Jag ringer Stiltje och frågar om man kan byta men det går inte och de hävdar att de beställt aviseringsinfo, att jag ska få sms eller samtal innan de kommer. Men det har de inte beställt. Detta ordas, dock och så ringer DHL när de är utanför dörren(Inga typ 20min innan som andra budfirmor). och i vårat fall ringde de nu kl 14.30 då min sambo varit tvungen att gå tillbaka till jobbet efter 2h15 min väntan. Så då var det försent att vända. Nu kör de grejerna till en annan del av Stockholm och jag är välkommen att åka dit och hämta mitt 30kg paket och ta det på pendeln hem. Fantastiskt. Ska aldrig beställa från dem igen! Kan inte uttala mig om produkten då jag inte fått grejerna ännu, de har ju stått på min trappa men nu är de på väg till Västberga. Ha en fantastik fredag! (DHLs bud var super trevlig i telefon i alla fall)

Stiltje - Stockholm
Anders F.
1/5

Avråder från att göra affärer med detta bolag. Bolaget tar inget ansvar för det produkter de säljer! Jag ångrar bittert att jag köpte golv av bolaget.

Stiltje - Stockholm
Katarina T.
1/5

Ett företag som inte har den blekaste aning om vad kundservice är för något!

Stiltje - Stockholm
Baotsen
2/5

fantastiska produkter, synd att personalen inte var så trevlig