SENG Barkarby - Järfälla

Adress: Herrestavägen 15, 177 38 Järfälla, Sverige.
Telefon:8369200.
Webbplats: seng.se
Specialiteter: Sängbutik, Möbelaffär, Heminredningsbutik.
Andra intressanta uppgifter: Hemkörning, Möjlighet till köp i butik, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC.
Recensioner: Det här företaget har 37 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.8/5.

📌 Plats för SENG Barkarby

SENG Barkarby Herrestavägen 15, 177 38 Järfälla, Sverige

⏰ Öppettider för SENG Barkarby

  • Måndag: 11–19
  • Tisdag: 11–19
  • Onsdag: 11–19
  • Torsdag: 11–19
  • Fredag: 11–19
  • Lördag: 10–17
  • Söndag: 11–17

SENG Barkarby - Allt du behöver för ditt hem

SENG Barkarby är en estetisk och professionell säng- och inredningsbutik belägen på Herrestavägen 15 i Järfälla. Med sin breda sortiment av premiummöbler, soffor, sängar och inredningstjänster erbjuder SENG Barkarby allt du behöver för att skapa ditt drömda hem.

SPECIALITETER:

  • Sängbutik
  • Möbelaffär
  • Heminredningsbutik

SENG Barkarby har utsett sin verksamhet till en säng- och möbelaffär som även erbjuder heminredning. De har ett brett sortiment av produkter för att uppfylla alla dina behov och önskemål.

ANDRA INTRESSENDE UPPGIFIER:

  • Hemkörning
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolstillgänglig ingång
  • Rullstolstillgänglig parkering
  • Kreditkort
  • Mobilbetalningar med NFC

För en bekväm och smidig affärsupplevelse erbjuder SENG Barkarby flera praktiska faciliteter och betalningsmetoder.

RECLUSIONER:

Det här företaget har 37 recensioner på Google My Business. Genomsnittlig åsikt: 3.8/5.

Fakta: Recensioner på Google My Business och en genomsnittlig betyg på 3.8/5 visar att kunderna generellt är nöjda med SENG Barkarby.

Telefon: 08 369 20 00
Webbplats: seng.se
Adress: Herrestavägen 15, 177 38 Järfälla, Sverige

👍 Recensioner av SENG Barkarby

SENG Barkarby - Järfälla
Jim L.
1/5

Sålde mig en madrass med vilseledande information. Produkten i sig är bra, men säljprocessen var under all kritik. Jag fick löften som inte hölls, och när jag påpekade detta fanns en chans att rätta till det – men istället valde ni att helt ignorera situationen. Att sälja handlar inte bara om att få ut en produkt, utan också om att stå för det man säger och ta ansvar hela vägen från första kontakt till leverans. Här brast det. Lös de problem ni skapar och se till att sälja med ärlighet framöver. Tack och god natt.

SENG Barkarby - Järfälla
Elisabeth B.
1/5

Visste Ni att Seng är före detta Sängjättens ! Har bytt namn från Sängjätten till Seng! Har klagat tidigare å ingen gehör varken från Sängjätten/Seng.. Det är sämsta köp på höjd/sänkbar säng på Seng/Sängjätten jag har gjort! Oproffsigt av butikspersonal som kan inte bemöta mina klagomål å inte höra av sig fast jag sa till flera ggr, tyst från personalen! Jag beställde 160 cm bredd, å en hel madrass! Men jag fick 140 cm å ingen hel madrass, två madrasser 70 cm brett å två motorer.. När jag låg i sängen så jag glider i mellan sängarna samt sängen glider ocksä. Tills slut fick jag binda fast sänggaveln ihop annars hamnar jag på golvet i mellan sängen ... Jag klagade ingen reaktion på Sängjätten/Seng.. Madrasserna blev förstörd å jag går ont i ryggen samt höft på gr av sängen s problem. Jag var besök å klaga på butiken. Jag fick erbjudan av butiks föreståndaren hel madrass ca 30.000Kr När sängen kostade 25 tusen kr. 😡 Jag hurrar inte för företaget Sängjätten/Seng å det är oseriöst företag!!!. Som jag har klagat flera år på företaget!.

SENG Barkarby - Järfälla
Arezoo B.
1/5

Inte konstigt att dom gått i konkurs med det dåliga bemötandet som dom har!

SENG Barkarby - Järfälla
Niklas W.
1/5

Oseriöst företag, välj annan butik. Man får jättebra service fram till att man betalat. Efter det är man som kund vatten värd. Vi beställde vår kontinentalsäng i maj och skulle få leverans 6-8 veckor senare. Efter 8 veckor får vi stommarna levererade - resårmadrassen är spårlöst försvunnen. Vår gamla säng va såld eftersom nya sängen skulle levereras samma dag. När jag ringer butiken för att ta reda på vart madrassen är och vad vi kan göra rycker butikschefen Halil, som vi köpte sängen av, på axlarna. Det är inte hans problem, det är ju inte han som personligen slarvat bort den. Desperat far som man är försöker jag hitta lösningar eftersom min fru och nyfödde son ska ha någonstans att sova. Halil ger tipset att vi kan sova direkt på ramarna. ”Det är en Vikingsäng, ni behöver ingen madrass”. Jag får kriga för att få låna en madrass under tiden och får tillslut det. Förvisso en som inte ens är i samma storlek och modell som sängen, men det får duga just nu. Halil som vi köpte sängen av orkar inte med bekymret länge och lämnar över oss till sin kollega Gabriel. Trevlig kille men som också far med osanningar. Vi blir lovade att ny madrass ska tillverkas och det med prio i fabriken, max 1-2 veckor bort. Veckor går och det är omöjligt att komma i kontakt med butiken. Nu är det september och vi har fortfarande inte fått vår madrass. Sängvaruhuset Sova ligger tvärs över gatan. Samma sängar, samma priser. Vore jag ny kund hade jag testat lyckan där. Edit; Man får vid beställning en extra bra rabatt om man ger dem 5 stjärnor på Google. Ironiskt så här i efterhand.

SENG Barkarby - Järfälla
hasti K.
5/5

Vi fick hjälp av Halil, en väldigt trevlig, professionell och kunnig kille som hjälpte oss att förstå vilken säng som passar oss bäst, vi gjorde en beställning direkt och litade på hans förslag. Vi känner oss trygga och nöjda dock inväntar vi leverans av sängen som ska komma inom någon månad förhoppningsvis. Ser framemot att testa vår nya säng och lägga upp ännu en recension angående själva sängen. Stort tack!

SENG Barkarby - Järfälla
Arez
5/5

Gå inte till nån annan butik! Fråga efter Halil finns ingen mer kunnig nånstans om sängar, det är inte lätt att veta vad man letar efter men Halil kommer ta reda på allt för att kunna ge dig en säng som passar perfekt. Riktig toppen kille rekommenderar han till 110%! Tusen tack för din tid,service och bemötande Halil!

SENG Barkarby - Järfälla
Benji E.
1/5

Urusel kundservice och okunnig personal. Ger felaktig information om produkter som inte stämmer överens enligt tillverkaren, endast för att neka reklamation. Edit: De skriver att jag har fått någon ny kudde men det stämmer INTE! Ingen har varit i kontakt med mig och ni svarar varken på mail eller har någon kundtjänst som man kan ringa till!

SENG Barkarby - Järfälla
Andrea
5/5

Hade varit till alla sängbutiker i Barkarby men servicen från både Diana och Halil var något unikt. De lyssnade in mina behov och vi hittade en toppen säng till min första lägenhet. Vi spenderade lite över en timme i butiken för att hitta rätt, men tiden gick väldigt fort då de var så trevliga och uppmärksammade även mitt sällskap. En butiksupplevelse jag kommer minnas på grund av dessa kunniga och härliga butiksmedarbetare. Tack Diana och Halil för en överträffad besök hos er!