Bright 1-2-3 - Nacka

Adress: Marcusplatsen 1f, 131 54 Nacka, Sverige.
Telefon:86405123.
Webbplats: bright123.se
Specialiteter: Lampbutik, Heminredningsbutik, Lampreparationer.
Andra intressanta uppgifter: Hemkörning, Upphämtning i butiken, Möjlighet till köp i butik, Leverans samma dag, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Monteringsservice, Reparationstjänster, Hbtq+-vänlig, Trygg plats för transpersoner, Går snabbt, Batterier, Glödlampor, Bankkort, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort.
Recensioner: Det här företaget har 120 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.8/5.

📌 Plats för Bright 1-2-3

Bright 1-2-3 Marcusplatsen 1f, 131 54 Nacka, Sverige

⏰ Öppettider för Bright 1-2-3

  • Måndag: 10–18
  • Tisdag: 10–18
  • Onsdag: 10–18
  • Torsdag: 10–18
  • Fredag: 10–18
  • Lördag: 10–16
  • Söndag: Stängt

json {"content": "

Bright 1-2-3

Adress: Marcusplatsen 1f, 131 54 Nacka, Sverige.

Telefon: 86405123.

Webbplats: bright123.se.

Specialiteter: Lampbutik, Heminredningsbutik, Lampreparationer.

Andra intressanta uppgifter

Hemkörning, Upphämtning i butiken, Möjlighet till köp i butik, Leverans samma dag, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Monteringsservice, Reparationstjänster, Hbtq+-vänlig, Trygg plats för transpersoner, Går snabbt, Batterier, Glödlampor, Bankkort, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort.

Recensioner: Det här företaget har 120 recensioner på Google My Business.

Genomsnittlig åsikt: 3.8/5.

Om Bright 1-2-3

Bright 1-2-3 är en butik som erbjuder en bred palette av lampor och heminredningsartikel. Med en stor utbud av olika typer av lampor och en professionell service, är Bright 1-2-3 en bra val för dem som vill öka sin hemmiljö med nytt och färgsättat.

Ett

👍 Recensioner av Bright 1-2-3

Bright 1-2-3 - Nacka
Rolf V. L.
3/5

Väldigt ljus och inbjudande butik. Det måste gå åt mycket ström här. Dock är vi ensamma i butiken där vi trodde det skulle vara en strid ström. Men när vi kollade in prisläget i butiken förstår vi varför. Visst är det galet mycket ljuskällor men presentation är på sina håll riktigt trist. Närvarande personal är lätt att identifiera Ty ointresse och oinspirerad syns lång väg.

Bright 1-2-3 - Nacka
Helena W.
1/5

Besökte butiken fredag eftermiddag. Uruselt bemötande av personalen som trots påpekanden från mig att jag var i tur med nummerlapp, valde att serva en kvinna som kom in i butiken efter mig. Kommer inte att göra något besök där igen. Trist med butiker som favoriserar och inte behandlar kunder schysst och lika. Istället för en stjärna i betyg är mitt betyg minus!

Bright 1-2-3 - Nacka
Ammis R.
4/5

Har alltid fått både trevligt bemötande av er i butiken och alltid fått rätt hjälp.

Bright 1-2-3 - Nacka
Maxa L.
1/5

Vd inkl. hela butiken i Sickla inkompetenta. Vore mycket enklare om ni kunde hjälpa era kunder istället för att lägga ned tid på att håna dem och ha ”stolthet”. VD. hävdade att han kunde låta mig reklamera en produkt men ville poängter att jag inte hade rätten till det. Han vill alltså ta ifrån mig rätten som konsument. Köpte en dyr lampa som sedan visar sig ha en mörk fläck vid installation hemma. I butik användes en annan ljuskälla som inte längre säljes av dem. Butikschef anser att ett ärende är avklarat för att man lämnar en dålig recension. Vd tänkte sig kunna hjälpa mig ifall jag tar bort min recension. HAHA

Bright 1-2-3 - Nacka
Rafel J.
1/5

VARINGING! HANDLA EJ HÄR! Den VÄRSTA tänkbara servicen och personalen är hemskt otrevliga. Läser att flera tycker samma sak. De använder sig av falsk marknadsföring och sålde på oss något helt annat än vad som fanns i butiken. Sedan skyller de på leverantören. Men varför inte ställa ut det som leverantören EXAKT rekommenderar då? Så att man inte luras av det som finns i butiken? När vi kontaktar kundtjänst ang detta så blir tjejen i telefon upprörd över Sicklas beteende och påstår att det inte alls såhär Bright 123 jobbar och att detta är under all kritik. Hon beklagar deras falska marknadsföring och säger att hon ska kontakta butikschefen så att vi får en lösning. När vi väl blir kontakta per mail av butikschefen får vi i svar en del bortförklaringar och återigen skyller man på att det är såhär leverantören har rekommenderat. De hänvisar oss dessutom till leverantören om vi vill reklamera varan. Sedan, till det värsta, så avslutar hon med att vi har lämnat en dålig recension på Google och att det isåfall är över nu gällande den frågan.. Väldigt oprofessionellt av er på Brigh 123 i Sickla! Vi kommer ta detta vidare och se till att den butiken stängs ner.

Bright 1-2-3 - Nacka
Elisabet T.
4/5

Så glad att butiken finns nära mig. De har det mesta att välja på när man letar efter armatur eller belysning för inredning. Svårt att inte "spontan" handla Tack Blir så inspirerad!

Bright 1-2-3 - Nacka
Mystery S.
3/5

Stort utbud. Tyvärr har vi under de senaste 12 åren fått ett tråkigt bemötande. Vissa säger snorkigt men bemötandet är stabilt oskönt oavsett om du är student, fixarklädd, modekläder eller har kostym. Lite som att man ska vara glad att de är där för oss just varje dag.

Bright 1-2-3 - Nacka
Viveka W.
5/5

Otroligt bra service samt väldigt trevlig personal. Jag är så nöjd med hjälpen jag fick med mina Marockanska ljuslyktor. Personalen var proffsig och hjälpte mig med armatur men även att borra om lite hål så att lyktorna blev mer funktionella och säkra. Toppenjobb!